4 Pravidla pokroku v cvičení

27.02.2021

Tyhle 4 pravidla dodržuj a budeš mít pokrok ! Nechci všechno změnit hned soustřeď se na krátkodobé cíle a uč se nové zvyky v stravování, časem ti to přijde normální.

1., Disciplína všeobecně - Je pátek večer tvoji kámoši jdou chlastat půjdeš taky ? To jistě můžeš ale znáš to dej si dej si..no ani se nenazdáš a je 5 hodin ráno bolí tě hlava a zvracíš svůj těžce vydřený pokrok v cvičení do záchodu. Když by si měl pořádnou disciplínu tak si nedáš ani panáka a nepřijdeš v 5 ráno domů. To je jeden příklad kde to můžeš zlepšit. Celková disciplína stravování , cvičení ale i pozitivní motivace ti poskytne pevný základ.

2., Sleduj svůj pokrok - Nemám na mysli že se máš každý den vážit a mít nervy že nemáš pryč 5 kilo. Ale systematické vážení na speciální váze 1x do týdne, která ti ukáže tvoje % tuku. Všechny výsledky si zapiš na papír a sleduj jak to jde postupně dolů.

3., Stanovuj si výzvy - Může to být cokoliv co bude pro tebe opravdu výzva. Běháš pořád 5 kilometrů a konec ? A co takhle 8 nebo 10 by byla ta správná výzva ? Nepřeháněj to ale opustit svoji komfortní zónu by si měl.

4., Stanovuj si cíle - Začni tím kde chceš být na konci měsíce. Buď k sobě upřimný stanovuj si reálné cíle takové které tě na motivují. Častá chyba je že si stanovíte moc těžký cíl a chcete ho mít za co nejkratší čas. Ale to tak nefunguje , dejte si opravdu záležet aby Vaše cíle byli dostatečně motivující, no zároveň dosažitelné za daný čas.

                                                                                                        Osobní trenér Martin Jánošík

Objednejte si moje služby

Vyplňte všechny potřebné údaje a já  se vám ozvu co nejdříve zpět.