Regenerace začíná ihned po tréninku

12.05.2020

Regenerace začíná ihned po skončení tréninku, v dnešním článku si povíme jakými způsoby lze pomoci regeneračním procesům.

Důležité je si uvědomit že tenhle proces začíná ihned po skončení cvičení, a rozvíjení flexibility  je potřebné na zotavení vašeho těla do další cvičební jednotky.

Typy strečinku - pasivní tah s výdrží,metoda P.N.F.,hmitání a výdrž v dané poloze,relaxační metoda,prodlužovaný strečink,
Tyhle typy strečinku si podrobně opíšeme v dalším článku, dneska Vám dám pár způsobu jak zlepšit svoji regeneraci.

Takže jak lze zlepšit regeneraci ? 

- strečink - to je základ. 

- pitný režim - dostatečný pitný režim zajistí fungování organizmu.

- cvičením mobility - například ramenní kloub má obrovský rozsah pohybu a je důležité udržovat mobilní klouby a cvičit celý rozsah pohybu... Na youtube najdete snad milión videí na rozvoj mobility celého těla.

- Meditace - zklidníte svoje myšlenky a naleznete klid.

- Yoga - Zbaví vás stresu a naučíte se poslouchat svoje tělo.

- SM systém - cvičením spirální stabilizace pod dohledem odborníka z praxí.

-Dýchací cvičení v leže - skvělý způsob jak nabrat víc kyslíku do těla.

- Aktivní regenerace - plavání, chůze v přírode, lehký běh, kolo,SM systém.

- Doplňkami výživy- glutamin, protein, vitamíny .... 

- Jídlem - A na závěr důležitá část regenerace a to je jídlo, pestrá strava bohatá na vitamíny a minerály je správný a nezbytný krok k zlepšení regenerace !!

Jak vidíte je celá řada technik jak zlepšit a nastartovat svoje regenerační procesy, přeji hodně štěstí a trpělivosti s cvičením.