Proč mít osobního trenéra?

19.12.2020

Cvičení není jenom o tom vzít si činku do ruk a jednou nebo dvakrát zvednout ze země a pak položit. Pohyb musí být kontrolovaný a společně se správným dýchaním tak vytvářet základ pro zdravé posilování. Proto netrénujte sami, aby se Vám nic nestalo, trenér Vás naučí jak správně zapojit střed těla pomocí už zmíněného dýchaní. Tuhle schopnost zapojit střed těla využijete pak na zvládání každodenních činností jako například nákup nebo úklid domácnosti.

Tréninkový plán - Budem spolu v neustálém kontaktu a všechny tréninky máte naplánované tak aby stě dosáhli cíle který jsme si určili na našem úvodním setkání.

Stravovací plán - Bez kvalitní stravy jenom těžko dosáhnete na svůj fitness cíl. Je jedno jestli chcete hubnout a nebo nabírat svalCy , jídlo je důležitý faktor tréninkového procesu. Připravím Vám stravovací plán podle chuti, nebojte se nejde o žádné drastické a nesmyslné dietní plány ale vyvážený jídelníček plný makro a mikro živin.

A poslední je psychologická složka kterou Vám dokáže zabezpečit kvalitní fitness trenér. Je to MOTIVACE - Důležité je aby Vás cvičení bavilo a hlavně motivovalo. Trenér je tu od toho aby stě to nevzdali i když to budete chtít udělat. Je to Váš kouč který poukazuje nato co děláte dobře a co špatně , kde máte přidat a jindy zase ubrat a regenerovat. Ukáže Vám cestu za lepším životním stylem a silnějším já.